Gila Awesome! Bila Anda Tengok Video Ni Anda Akan Tahu Kenapa!

Banyak video yang menarik, tetapi tak banyak yang cool dan awesome macam nie.

Kagum dan teruja kami tengok video keselamatan yang dihasilkan oleh syarikat penerbangan Qatar Airways. Memang lain daripada lain. Ada pemain bola Neymar, Luis Suarez, Gerard Pique dan banyak lagi. Jika ditayangkan sebegini, tentu sekali minat orang takkan luntur untuk menontonnya. Kami pun telah menontonnya berkali-kali. Cara persembahannya agak santai dan memudahkan seseorang untuk mengingati apa yang perlu dilakukan sewaktu kecemasan. Kalau tak korang kalau yang buat demonya bukan awek yang cun, atau cik abam yang encem, jangan harap korang nak tengok kan? Cepat cakap.. hehe..

13 Comments