#RayaPickUpLine

Selamat Hari Raya semua.. sempena dengan hari yang banyak kunjung mengunjung ini, kami aturkan kata2 manis yang boleh dituturkan untuk memikat si dia….hohoh.. Gunakan tanpa was-was.

I dont need mercun this Raya as you are already cun melecun

I like ketupat because you make my heart melompat2..

You are like Bunga Api coz your beauty just sparkles

Girl you main mercun pop pop? Coz you keep popping up in my heart

Raya nie you buat rumah terbuka? Sebab I nak buka pintu hati u!

Raya nie u balik mana?
I balik rumah mak awak lah 😅

I love your baju kurung coz i dah terkurung in yr heart ..😆😆

Manisnya kuih nie.. betul2 macam tuan rumah nie..

Dua tiga makan ketupat, awak memang buat saya terpikat..

Tahun ni awak tak balik kampung?
Tahun nie tak, sbb dh bertahun2 saya berkampung di hati awak!

Awak bulan ramadhan nie selalu pergi masjid kan? Raya tahun nie tak nak bina masjid?

Bila Shah nak kawin nie? Ermm bila auntie setuju jadi mak menantu Shah .. aww..

Maaflah rumah saya memang xde wifi, yg ada bakal wife je..😅😉😄

Pakcik tak payah susah2 nak kasi duit raya Pakcik.. tapi kalau Pakcik nak kasi anak Pakcik saya terima je.. ehek 😝😝

Pen merah pen biru, hari raya nie i dtg rumah u!

Raya nie tak bagi saya duit raya ke? Ermm duit raya takde, duit hantaran adalah kalau awak nak 😆😅😈

Awak nampak anak bulan tak, kita nak raya esok nie.. Anak bulan tak nampak, yg saya nampak anak Pak Aman! Ehh itu nama ayah saya.. Hihi..😅

gadis-muslimah-beraya

Kredit Gambar: Mumuscarves (insta)

173 Comments